Barrio – O Cină pentru Ocazii Speciale

Nu există o ocazie mai bună pentru o cină decadentă decât o revedere între prieteni. Vizita mea scurtă în București nu ar fi fost nici pe departe așa de bună fără o cină și multe pahare de vin cu draga de Roxana.

Și Roxana, la rândul ei și-a făcut temele și a găsit un restaurant de minune în București. Restaurantul pe care l-a ales: Barrio by Embassy din Piața Romană. Nouă ne-a plăcut foarte mult, și ne-au plăcut și prețurile care la un meniu de sub 30 de lei pentru fructe de mare nu ni s-au părut mari. Restaurantul are o terasă frumoasă, o zonă de lounge și una de restaurant. Decorațiunile sunt de bun gust, în afară de un ablou cam deocheat care ne-a cam uimit.

Mâncarea e gustoasă și pe lângă asta, arată foarte bine. Dacă vreți să impresionați pe cineva, nu veți da greș! Eu am comandat o porție de linguine cu fructe de mare și Roxana o salată de vită cu legume. Fructele de mare au fost multe și bune (poate chiar prea multe) și salata Roxanei a fost delicioasa (nu m-am putut abține și am gustat-o și eu). Am primit până si o porție de antreuri din partea casei – creveți cu chilli. Cocktailurile au fost la fel de bune cum arată în poze.

Verdictul Iuliei: Crâșmă de nota 9.

