Déjà vu!

Nu mi-am început nicio seară în locul de care vă povestesc, dar am încheiat câteva cu supa lor picantă servită pe bar! La prima vizită nu i-am înţeles numele, îmi trecuse pe la ureche că “mergem în barul rusesc/moldovenesc” de pe Magheru (Str. Nicolae Bălcescu Nr. 25), dar când am ajuns acolo prima impresie nu a fost de “Déjà vu!”…. ci mai de grabă de ”ooooauuuuuuu!”….  Surpriză!!! Ce muzică era acolo,  langă decorul nepretenţios al petrecerii cu temă la care aterizasem (Drag queen party sau asta se încercase 🙂 ) dar de la care nu lipseau animatoarele de pe bar…şi seara a rămas oarecum de poveste!

Acum îmi e însă clar de unde-i vine numele, am mai tot fost pe la ei şi de câte ori dispoziţia e corectă pentru o seară de “destrăbălare” şi cineva sugerează să o luăm  înspre ei am instant senzaţia de “Déjà vu, Déjà connu…. Déjà vécu” în raport cu seara care urmează şi cu dimineaţa de după!

Sunt speciali prin gama largă de băuturi pe care o oferă şi prin spectacolul de la bar! Cumnatul meu compară felul în care se consumă alcool la ei cu bucătăria fusion … frumuseţea vine din felul în care iţi sunt oferite preparatele şi din faptul că patru/cinci cocktail-uri la ei iţi garantează o oră de spectacol!

Verdictul Sabinei: crâşmă de nota 9 ( mereu m-au lăsat cu gura căscată. “Déjà vu” este cu adevărat un loc inedit, unde poţi surprinde plăcut pe cineva în vizită în Bucureşti, care îşi doreste o seară intensă )

PS: Să daţi un pic de atenţie melodiei de pe fundalul filmuleţului —- sună tare bine şi în varianta lor, nu?

Update: Dacă nu v-am convins din prima, ia vedeți aici!

One thought on “Déjà vu!

Leave a comment